Gästblogg !

Hej hannas blogg !
eller vad man säger ;p
Hanna är ju i Thailand, som ni vet/har förstått :)
och jag saknar henne såå mycket att denhär bloggen har för lite plats för att visa.
meen jag kanske borde presentera mej själv,
Jag heter Sofia och är Hannas suupersöta bästavän ;)
hahaah nej men.
Hanna och jag har känt varann sen vi var typ 1 år.
redan då var vi "bästisar" eller vad man sa på dagis xd
sen dess har vi hållt ihop, även om jag för ca 2 år sen flyttade ungefär 1 timme från stockholm.
Ville egentligen bara skriva att jag saknar min bästavän så otroligt mycket,
och längtarlängtarlääängtar tills hon kommer hem !


bild från i somras/höstas <3


bild på mej och Hanna för ca 2 år sen <3


jag älskar dej Hanna Faldt Pettersson <3

Kommentarer
Postat av: Från Tove<3

http://tovekapsto.blogg.se/2010/january/hanna.html#comment

2010-01-20 @ 17:55:48
URL: http://tovekapsto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0