Stina-Lee har fått min bäbis nu ! :D

Hon fick sin bäbis i tisdags ! :D
Bäbisen blev en flicka och heter Mayia.
Så här skrev Stina-Lee :


I tisdags den 22 september klockan 17.21 kom vår dotter Mayia till oss efter en helt fantastisk förlossning. Hon vägde 3175 gram och var 48 cm lång, en riktig liten skatt - Pigg och frisk som en nötkärna. Vi mår toppen alla tre (fem om vi räknar med hundarna, vilket vi såklart ska göra hihi) och är så lyckliga just nu, finner egentligen inga ord som kan beskriva!

Äntligen...

...
får vi hålla dina små händer i våra, äntligen får vi pussa dina små tår och snosa i ditt ljuvliga hår - Allt det som vi tidigare bara kunnat drömma om att få göra <3

Det är med tårar i mina ögon som jag skriver detta inlägg, glädjetårar. Jag kan inte förstå att hon är här nu, att hon ligger i mitt knä och sover så sött. Jag tittar på henne, studerar hennes underbara minspel, tittar lite till och sedan lite till. Kan knappt slita min blick och det är antagligen därför som detta inlägg tog flera timmar att göra, hihi. Tusen tack för alla kommentar, nu ska jag återgå till min lilla familj och bara njuta.




Haha, sött<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0