tre håltimmar

Hejhej, den här dagen har varit jättebra ! Vi hade tre håltimmar :) Först hade vi elevensval. Men det var en ventilsak som tjöt så Daniel orkade inte ha nån lektion :D Sen var biologin inställd för Mariane skulle på kurs. Sen var det matte, 40 minuter, men vi redovisade bara stapeldiagram. Sen var det lunch i en timme. Tove var hos doktorn och skulle kolla laktossaker, om hon va laktos. Så jag ver med ella ,estelle & jessan. Fast mest med ella och estelle, för jessan va me nårra andra. Vi var i dragonparken och badade fötterna och hade tejp på munnarna så att vi inte kunde prata och lite mer saker. Sen va det enelska. Men vi kollade bara på Ratatoullie. Fast den va på engelska. Sen va det håltimme på svenskan oxå :D Så jag tog sällskap hem med Estelle och Jessan. När jag kom hem gick jag ut och sprang för vi har fridrottsdag på onsta tror ja. Så ja tränar till det. Ja sprang i typ en halv timme. Sen kom tove hem från doktorn :( Vi åkte tidigare till fotbollen för att vi skulle träna på 80 meter och 800 meter. Sen var det fotbollsträning. I 1,5 timmar. Sen fortsatte jag att springa runt banan i ca 40 minuter. Julle va me mig då :) Sen sprang jag hem. Och nu har jag ätit nuldlar och kyckling och ska duscha. Ikväll är det Champions League final :D Barcelona vs Manchester United. Hejjar självklart på Barca ;) Men nu ska jag duscha så vi hörs sen !






Kommentarer
Postat av: J e s s i c a

Haha okej :D

Haha du ska verkligen vinna 800 meter <3<3

Pusspuss

2009-05-27 @ 20:54:15
URL: http://hejdu.blogg.se/
Postat av: J e s s i c a

Haha okej :D

Haha du ska verkligen vinna 800 meter <3<3

Pusspuss

2009-05-27 @ 20:54:29
URL: http://hejdu.blogg.se/
Postat av: Amanda

Snygg blogg du har! Hur ändrar man designen??

2009-05-28 @ 17:29:35
URL: http://ilooveemd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0