toves land :D

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag, men mitt trådlösa internett funkar inte, så nu har jag en sladd.
Igår så gick jag till skolan och hade vanliga lektioner. Det skriver jag alltid, men dom är bara vanliga :P
Jag missade historian för att jag va hos tandläkaren. Inga hål :) Sen va det vanlig spanska. Och sen slöjd. Blev klar med mitt kuddjur. Sen va det lunch då låg tove och jag på en bänk och "solade" det va jätteskönt :D Sen hade vi tråkig religon. Haha, som ni märker så är lektionerna inte så kul..
Efter skolan gjorde ja värkligen inget. Slappa. Sen kollade ja på talang.
Men nu måste jag gå. Ska till toves land :D Dom häntar mig om 7 minuter, PUSS & KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0