Torsdag/Fredag

Hejsan bloggläsare !
Jag har inte bloggat på torsdagen eller fredagen så det är väll bäst att göra det nu då..
I Torsdags åkte hela familjen till boda borg. Det va bilkö nästan hela vägen så det tog en stund. Vi va där från ett till nio ! :o Vi va där och va inne i alla rum och löste saker och klättrade och sånt man gör där.
På fredagen så trodde jag bara att jag skulle vara hemma och städa, att det regnade och att det va söndag. Men sen blev jag jätteglad när jag kom på att det va fredag :D Sen så städade jag lite och sen duscha jag sen åkte pappa, jag och min lillebrorsa tunnelbana till stan.Vi skulle göra lite saker där.. T.ex köpa en födelsedagspresent till mamma som fyller år imorgon. Efter vi hade köpt lite saker och så, så skulle pappa klippa sig. Det tog typ 15 minuter att gå dit från Gallerian. Där satt vi och väntade. Jag läste lite tidningar och så.. Sen kom mamma med bilen och hämtade oss. För då skulle vi direkt till mormor och morfar på middag. Där va typ några i släkten. Vi åt middag och lite sånt. Där kollade jag oxå på Talang och Berg flyttar in. Sen åkte vi hem. Hemma så låg jag och kollade på Vänner på min mini-dvd. Jag satt uppe till typ 1. Det har jag gjort tre nätter i rad. Bara suttit och kollat :p
Det är väll allt jag har gjort i helgen. Så jag sluter här. Eller en sak. Jag målade naglarna hos mormor & morfar. Hittade en chockrosa färg som jag tyckte va lite rolig ;) Bild kommer lite längre ner. Men nu slutar jag. För Jessans msn ruta blinkar orange och jag vill se vad det står :)  Så ha det bra ! :D









mina naglar ;p

Kommentarer
Postat av: J e s s i c a

Haha !

Fina naglar , puss

2009-05-23 @ 11:01:25
URL: http://hejdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0