skolan

Heej !
Idag har  jag varit i skolan :p Tove kom till mig kl.. vet inte vad. Chaya va me oxå. Sen va det gympa. Vi spelade fotboll det gick inte bra ! Jag hade joggingskor, så ute vid tår så blir det astjockt så det gick inte att spela så bra :P Sen va det matte, och sen handledartid. På lunchen gick tove och ja hem till mig och gjorde lite saker. Sen på musiken spelade vi trummor.. och sen va det aba-galan :D Redir vann :p aja, efter skolan gick tove å ja till mig och sen till henne och sen till mig (?) :P sen va vi ute lite me våra grannar ;) Nu har jag varit på träning och kom precis ut ur duschen. Nu ska jag surfa vidare och sen äta vindruvor och kolla på vänner :) Skriver senare/imorgon.
Ses då !




Juste ! Vad tycker ni om min nya design ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0