Onsda.

  
      
Hejsan bloggen !
Idag är det Onsdag. Sista skoldagen den här veckan ! :D sköööönt asså !
Idag så va det elevensval först. Vi typ sköt flaskor 100000 meter upp i luften :) Jessans tröjja blev smutsig :(  ;)
Sen va det biologi, vanlig lektion. Sen matte. Vanligt oxå. Sen lunch. Ovanligt ! Vi fick inte äta förän 12.00 fast att mattiden va långt innan. För 5 åringarna skulle äta först. Dom va här en "provdag" för att dom ska börja där i 6:års..
Det va pankakor och dom skulle få äta själva, skolan skulle såklart fjäska sådär ni vet, för att dom vill att alla ska välja aba. Alla i högstadiet stod utanför och banka, skrek, m.m. Bra första intryck.. Sen så fick vi våra efterlängtade pannkakor ;) Sen så gick jag och tove till en sko affär och en lampaffär som ligger breve skolan :P Sen va det engelska, vi läste. Sen på svenskan gjorde vi bara pappersflygplan och tävlade med dom för att jättemånga glömt läsbok :D Sen gick jag och tove hem. Men hon kunde inte göra nått. Sen så va jag ute med grannarna, kollade på top model och lite annat. Imorgon är det lov och på freda oxå. Imorgon ska jag och hela familjen till Boda borg :P :) Skriver imorgon eller senare.
Jag laddar nästan aldrig upp bilder nu. Men det är för att min mobil är på lagning. Så jag har bara min gammla med sääämst kamera :( Men jag kan ta en bild med min webb. Orkar inte skriva om "släktfesten" igår. Hände inget speciellt. Här kommer bara en bild :P
Ha det bra !



Kommentarer
Postat av: josse

hej hopp :) va gärna med i min veckans blogg tävling, desto fortare du anmäler dej desto större chans ! puss lycka till <3

2009-05-22 @ 19:35:00
URL: http://ffishy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0