No piknic

Hej alla !!
Idag var det skola såklart. Jag gick till tove idag faktist. Hon brukar ju komma till mig på morgonen. Vi gjoede mackor för vi bestämde att vi skulle ha piknic på lunchen ; ) Först va det historia. Vi hade en landskaps tävling, på historian (?!) Sen va det matte. Tråååkigt ! Sen svenska. Ganska kul. Det var vikarie ; ) På lunchen hade alltså ja och tove piknic. Den blev misslyckad. Vi satt där och åt och då kom gympaläraren Lisa. Vi vinka glatt och fortsatte äta. Men nästa upptäckt va inte lika kul. Efter henne kom en heeeel skolklass som skulle ha gympa precis där. Alla kollade på oss på genomgången. Så vi gick xD haha.. Sen så gjorde vi lite andra saker. Sen va det biologi med en äcklig film där djuren bara ut varann hela tiden. Sen slutade vi för det var ingen elevensval. Så tove och jag gick hem till tove. Vi kolla på tv och massa andra saker. Sen skulle tove, jag och toves mamma på toves gitarr"konsert". När jag hörde ordet konsär tänkte jag på en hel orkester i en stor aula med massor med publik och ljus överallt. Riktigt så blev det inte. Vi var i ett klassrum, det va bara tove som spelade,  vi var tre i publiken, jag, toves mamma och toves gitarrlärare och ljuset var väll några lysrörs lampor i taket :D Men tove va jättebra ! Hon rockade sönder hela klassrummet !! Okej, inte riktigt : p
Sen var det ju tänkt att hela klassen skulle ha picnik men det regnade och ingen kom. Vi åkte inte ens dit :p Nu ska jag snart äta och se e det desperate house wives ! :D
Ja skriver sen elr imorgon ! Hejdå ! <3





Kommentarer
Postat av: J e s s i c a

haha jag var på picniken haha och de va typ rätt många där faktiskt ;)

2009-05-26 @ 21:31:06
URL: http://hejdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0