Lördag/Söndag

Tjotjo !
Igår, Lördag. Var en riktigt tråkig dag ! Jag städade heeeeeeela dagen ! För vi skulle få gäster. Mammas & Pappas kompisar och deras barn. Dom är tvillingar och är typ 10. Vi spelade tv-spel och va ute ;p Dom gick typ 12. Efter det så kollade jag på vänner på min dvd i typ en timme. Mysigt, mysigt ;) Sen sov jag :p
Idag, söndag. Så väckte pappa mig. Vi skulle sjunga för mamma och så för hon fyller år idag. GRATTIS MAMMA !
Vi åt glass och hon öppnade paket. Sen la jag mig och kolla på vänner igen, som jag troligen kommer göra ikväll oxå :p Ja kollade på datorn också. Fixade lite med min design. Men den är inte färdig än. Sen så kom mormor, morfar och farmor och så firade vi mamma. Åt tårta och hon fick presenter och lite sånt. Sen gick jag ut. Kom in för typ en timme sen. Snart ska jag äta middag. Kött & potatis typ.. Skriver troligen inte mer ikväll. Imorgon är det skola också :((( jobbigt. Börjar sådär tidigt oxå. Jaja, nu så ska jag fixa med min deign. Vi hörs !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0