Fredag/Lördag

Hej bloggen !
Har inte bloggat på länge, har inte haft tid. Orkar inte blogga om torsdagen, för det hände typ inget då. Eller jag kommer inte ihåg. Igår  iallafal. Då började skolan klockan halv 9. Vi hade historia. Vi hade i läxa att kunna alla länder i eropa och vart dom ligger. Så jag hade pluggat in alla. Men sen hade vi bara "prov" på ca 6 ! :o Onödigt ! Sen hade vi spanska och sen slöjd. På lunchen så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde :p Sen va det religon. Sen var dagen slut ! :D Då gick tove och jag hem till mig. För vi skulle ha fotboll. Det gick faktiskt rätt så bra. Sen så åkte tove och jag hem till mig och duschade och gjorde oss iårdning. Sen åkte vi med pappa till hötorget, för vi skulle äta med fotbollslaget på Kajsas fisk. Där Emelies mamma jobbade. Vi åt middag och hade lite lag snack och hade kul. Sen så var det massa rulltrappor och hela laget sprang upp och ner som galningar ;p Sen åkte tove, ja och pappa hem. Vi gick in på ica och köpte ben & jerry's. Där träffa vi ella och jessan. Sen gick vi hem (jessan och ella följde inte med.) Där gjorde vi som en smoothi :) Vi hittade inget på tv. Vi somnade faktiskt nästan ;o Sen så kollade vi lite på mini-dvd. Innan det hade vi ätit Ben & Jerry´s. Sen sov vi. Vaknade av att tove inte hade stängt av sitt alarm på mobilen. Så den ringde halv sju på högsta volym... -.-haha. Sen somnade vi, iaf jag igen. Sen när vi vaknade så gjorde vi iårdning oss och åt frukost. Sen va tove tvungen att gå hem. Men hon ska ringa halv 3 :) Då ska vi bada :D Älskar dig tove <33 :)
ses senare !



Kommentarer
Postat av: C H A LL A N S FOTOBLOGG

Hihi:)<3<3

2009-05-30 @ 21:29:51
URL: http://absolutchallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0