EN DAG KVAR !!!!

IMORGON FYLLER JAG ÅÅÅÅÅÅR !!!!!!!!!!!!!! :D <33333
Japp så är det :) Och jag lägtar..
Idag så har jag varit i skolan men ja hade ont i huvet så ja kunde inte vara med på gympan så mkt.. Haha, på längdhoppet hamnade jag i toves fotspår och hon fick 2.55 och jag 2.90 fast vi va på samma ställe ? Haha, jaja.-
Sen va det matte.. Vi skulle börja göra stapeldiagram. Jag fick jobba med en tjej i 6a. Vi ska se vilka glassar folk gillar. Så skriv er favoritglass och om ni är tjej eller kille.. Det ska vara nån sånhär "märkesglass" som gb eller diplomis. Inte kulglass eller så..
Sen va det handledar tid. Vi kollade på Anton och Felix lejondans på dvd som dom har visat redan i olan runt 8 ggr.. Sen va det lunch och så. Jag hade fortfarande ont i huvet och då skulle jag få frisk luft utan att gå ut så då öppnade tove och jag lite fönster och så hehe.. Sen så satt jag och tove i personalrummet och låtsades vänta på en vikarie bara för att det va så sköna fotöljer där XD Sen va det musik. Vi hade vikarie så det blev lite stökigt. Sen va det engelska och där höll jag på att somna. När jag kom hem så somnade jag i soffan !! :o Så jag missade top model finalen. Men det var som tur va gammla avsnitt så jag viste vad som skulle hända.. Nu är huvudvärken över och så. Nu så har jag inte så mycket mer att skriva så jag slutar här. Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0