14 maj

Heeej <33
Min dag började med att mitt alarm ringde klockan 6 fast att vi skulle ha sovmorgon ;) För jag skulle gratta tove på morgonen. Hon blir tonåring idag <3 Jag fick skjuts dit. Hade med presenter och en hel jordgubbstårta som vi åt upp i trapphuset. Jag väntade ett litet tag för jag hörde toves mamma inne i lägenheten hela tifen. Och jag ville ju att tove skulle öppna. Sen så plingade ja på och tove öppna. Hon blev glad. Sen öppnade hon presenterna och vi åt tårtan.
Vi åt tills vi, eller tove mådde illa. För hon hade ju ätit två muffins.
Sen så satte jag en klister sak, som en ros man har på paket, han va asgullig och tog bort den me munnen, vi ba naaaaww ^^
Sen gick vi tilll skolan. Vanliga lektioner. Fast på svenskan kollade vi klart på den bästa sommaren och monsters inc. Sen på idrotten kunde inte ja va me. För jag har typ ont i hälen. Kan typ inte va me på fotbollsmatchen på lördag. Men då så ska jag typ med tove till landet :D Nu så ska jag typ ut och hatta lite och kanske träffa mina grannar. Ses sen.
HOPPAS ATT DU HAFT DEN BÄSTA FÖRDELSEDAGEN TOVE.
JAG ÄLSKAR DIG <33




Kommentarer
Postat av: Charlie<3

SV: Hihi:) Gå in på designadinblogg.se:P

Puss

2009-05-14 @ 18:30:58
URL: http://absolutchallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0