13 snart 13 och en dag ?

Jamo hon leva, jamo hon leva, jamo hon leva uti hundrade år, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva ut i hundrade ååår !
Ja, det va väll typ det första jag fick höra när jag vaknade idag. Mamma, pappa och min lillebror stog och sjöng och hade tårta och presenter. Jag fick kläder, en dvd sak, som en mini dvd och lite andra saker. Och mer blir det ikväll :D Då kommer mormor, morfar och farmor. Farfar är tyvär död :( När jag vaknade hade jag typ ögoninfektion eller nått ? Va helt röd och det va klägg på ögonfransarna. Det har som tur var gått över. Sen så ringde det på dörren. Det va tove :) Hon hade med en bakelse och presenter och världensstörsta godispåse ! I paketen va det ljus. Bakelsen va asgod :D Tack så mkt för allt tove <33333333 Jag årkade inte hela bakelsen för ja hade presis ätit tårta..
Sen gick vi till skolan. Fick några grattis där eller vad det nu heter. Typ min lyckodag idag. För att:

♥ Jag fyller år
♥ Fick 2 håltimmar idag !
♥ Och blev uttagen til Gothia :D

Japp så är det. Först så fick vi hål timme på matten och sen på elevensval. Och sen fick jag reda på att jag va uttagen till gothia :D LUCKY DAY !! :)
Nu så sitter jag iallafall här hemma och ska äta upp bakelsken jag fick av tove.
Skriver mer sen.. Om vad jag får på kvällen. Sen e det desperete !! :D <3333333
VI SES SEN ! HEJDÅ !





Kommentarer
Postat av: Jessica

Woho!

Grattis <3

2009-05-19 @ 15:14:40
URL: http://hejdu.blogg.se/
Postat av: Jessica

Woho!

Grattis <3

2009-05-19 @ 15:14:53
URL: http://hejdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0