13 maj

Tjena mittbena !
Idag så har jag varit i skolan. Det börjar typ alla inlägg med. Men så är det..
Jag hade sovmorgon. För vi hade ingen elevensval. Det va en trevlig början på en onsdag. För när jag kom till skolan så fick jag en munk av tove :D <3 Sen hitta tove en 20 lapp :P
På biologin va det vikarie och alla va typ stökiga :p Vi kollade på en djurfilm. Tove och jag började skratta åt djuren i gråttan du vet ;)) Sen va det matte :( Det är seriöst det tråkigaste ämnet !! Vi löste problem..
Sen va det lunch. Fiskburgare och potatismos. :P Vet inte varför man har potatismos till det, men, men.
Efter lunchen va det engelska. Jag va såååå trött att jag höll på att somna ! Sista lektionen va svenska. Vi va i bibblan och läste. Jag ska börja läsa Linas kvällsbok :) 
Vi slutade lite tidigare idag. Sen väntade jag på tove som va i den halvan av klassen som inte va i bibblan. Sen gick vi hem :p Hemma så åt vi lite roligt med melliset, haha ;) SSen så tog vi på oss fotbollskläderna och typ dansa xd
Sen cykla vi till fotbollen. Det gick inte så bra. För jag har ont i min häl.. Sen cyklade jag direkt till nockebytorg och gjorde en sak och sen till brommaplan. Nu har jag ätit och håller på och slå in presenter ;) Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Kanske va med grannarna.. Vi får se. Vet inte om jag kommer skriva nå mer ikväll. Tror inte det. Så jag säger godnatt n på direkten. GODNATT !





Kommentarer
Postat av: J e s s i c a

jaa haha jag vet inte riktigt :D

Haha pusspuss <3

2009-05-13 @ 21:02:16
URL: http://hejdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0