Onsdag 25/3 16:13

Hej alla som läser min blogg, typ inga. Är det bara jag som har glömt att det är våffeldagen idag !? :o Jag är jääätesugen på våfflor nu !
Idag var jag i skolan, vi började med elevensval. Man skulle ha med ett mjölkpaket, men såklart hade jag glömt det. Så jag fick göra matteläxan som  jag hade glömt att göra. Jag va iaf inte den enda som hade glömt ! Sen hade vi biologi. Vi lyssnade bara på massa redovisningar. Jag har redan redovisat om Toves fina katt matcho<3 Sen var det matte, jag hann typ inte så mkt där. För jag var med Tove hos skolsyster. Jag bllev lite chockad när jag kom dit och fick reda på att vi hade bytt platser, och jag fick sitta bredvid emo-mimmi- Det ät inge fel på henne. Men hennes hår såg ju bara lite roligt ut... Sen va det lunch. Fiskpanetter -.- Det blev lite pinsamt för mig och Tove, jag tappade nån himla slev precis efter det där som Tove råka göra med fisken ;) haha, ingen fattar. Sen var det slut på dagen för vi har så här utvecklingssamtal efteråt, eller bara några. Så vi får sluta tidigare :D
När jag kom hem från mitt utvecklingssamtal så hyrde jag och mamma en film till mig och jag köpte en glass ;) Jag hyrde high shool musical 3 för jag kommer värkligen inte ihåg vad som hände i den. Mamma kollade inte på den med mig utan hon åkte till jobbet igen. Nu har jag inte så mkt mer att skriva, hejdå alla (alla som typ inte var nån).
Laddar upp en bild här då.
/ Hanna♥


Här är en bild på Toves katt som jag skrev om där uppe ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe min katt snälla hanna kan du inte byta bild :P

2009-03-25 @ 17:49:23
URL: http://www.tovelundgren.devote.se
Postat av: tess

haha söt katt <3

2009-03-25 @ 19:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0