Midsommar :)

Jaa.. På midsommarafton var vi hos mammas och pappas kompisar i Stora mossen. Det var 3 familjer mer där. Vi spelade lite fotboll och sånt. Jag, Linn, Jullia och Agnes körde nån typ 5 kamp. :p Badminton, kubb, krocket. Okej det var 3, men det var ändå en 5-kamp.. Till lunch var det potatis & köttbullar. Alla satt typ bara och peta i maten (?). Jaja.. Sen så gick vi till en midsommarstång. Där fanns det choklad hjul. Vi körde jättemkt men vi vann inget. Det var tråkigt där så vi gick hem. Där hittade vi nått nintendo spel vi körde. Sen åt vi. Hamburgare. Sen satte dom på Harry Potter. Kollade lite. Sen gick jag och min lillebrorsa och köpte godis ;G. Sen kollade vi lite mer på den. Sen körde alla typ kurragömma. Sen fick vi efterrätt. Jordgubbar med maränger, grädde,choklad sås och glass.Det blev bara för mkt blandningar. :s Sen så körde dom vuxna typ en sak att alla satt runt bordet och en hade en dator. Sen satte den personen på musik. Senskulle den med hörlurarna mima på den låten. Sen skulle dom andra gissa vilken det var. Vi var med. DEt  var kul. Sen körde bara jag,Linn,Julia,Agnes,Lydia och Elsa... Sen gick när jag var hemma. Typ 2 kollade jag på Mean girls. Älskar den ! :)
Det var min midsommar. Hur har eran varit ?

Julia, jag & Agnes i badminton saken. :)

Agnes och Julia på kubbprissak  :P


jag och Julia. Jag hade vunnit nått och hon kom 2:a
Linn är inte med på nån bild för hon förlorade i typ allt :p

Så såg jag ut :p









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0