21 juni ! =)

Heeeej  ! Idag är det 21 juni. Jag sov till typ 1. Sen åkte jag med pappa och handlade på coop. För jag skulle köpa lite fotbollssaker till Piteo. Vi kommer åka tåg i typ 15 timmar upp dit !! Aja, snart ska jag gå ut. Imorgon ska jag och Jessan bada nån stanns :) Kort inlägg men jag har inget att skriva om. SES !
Här kommer bilder från när Sofia va här :D

sofia :)

Nån bild på mig. Vet inte när det var och vem som tog den :p

Sofia<3

I belive i can fly..

sofia i gräset :p

Ja hittade bruna pilot Tove !
Asså ska inte köpa dom,

nymålade naglar. Dom ser konstiga ut.




Kommentarer
Postat av: Maryam

skitfina naglar :)

2009-06-21 @ 20:13:12
URL: http://maryamg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0