Seg dag..

Hej alla läsare !
Idag händer inte så mycket :( eller rättare sagt ingenting  : /
Jag ska nog kolla på en film. Eller vi får se senare. Såhär har min dag varit hitills iallafall.
Jag vaknade typ klockan ett. Jag vet att det är sent men jag har typ vänt på dygnet :p När jag kom upp åt jag lunch direkt. Pappa hade gjort pannkakor så jag åt några. Sen har jag typ bara suttit vid datorn hela dagen tills nu. Det är i och för sig bara 1 timme. Lite senare ska jag kolla på film. Vet inte vilken. Det är så tråkigt väder ute : ( Fast det börjar bli bättre nu. Men vart är sommarvädret nån stanns !? Jag saknar det :( I över morgon åker jag till Gotland igen. Där ska jag vara i 2 veckor. Jag saknar faktist Gotland lite. Det är så mysigt där. Det kommer nog bli lite bättre väder däg. För visby ligger typ 2:a i sverige på soligaste stad eller nått sånt. Men iaf. Jag gillar värkligen inte Stockholms tråk väder !!

Kommentarer
Postat av: matilda boström

tack så mkt :) detsamma! Det får du veta om du går in och läser min blogg hörredu :)kram!

2009-07-24 @ 16:53:49
URL: http://hjertamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0