Ica

Hejsvejs !
Nu har jag varit på ica på brommaplan med mamma och köpt lite saker till pastasalladen i förra inlägget. Nu ska jag hjälpa till att laga den. Längtar tills jag får äta den för jag är jättehungrig ! ; )
Men vi köpte inte bara saker att ha i. Vi köpte godis ; D Och frukost tills imorgon som vi får äta på båten ! : ) Det är som en  sånhär färja fast man sover inte på den. Det är en MS Gotland båt :)
Det tog lite tid att skrive det här inlägget. Jag sprang och skrev medanns jag lagade mat. Så nu är den färdig och jag ska äta. Hörs senare !<3

Kommentarer
Postat av: emma ramic

Vad tycker du om mina klänningar. Fina/fula? Ska dem med till Kroatien eller ej, help me! Kisses Emma

2009-07-25 @ 19:48:30
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst =)

Men jag har ingen bloglovin kanpp, så du får söka på min blogg på bloglovin ' :)

2009-07-25 @ 20:51:07
Postat av: Angelica

det där var från mig ..hhe

2009-07-25 @ 20:51:48
URL: http://nelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0