Fredag

Hej bloggen! Nu ligger jag här i sängen efter en hel dag på stranden. Vi åkte hemifrån typ 12 sen åkte vi till ett café. Jag tog ett glas saft och en bulle med vanilj kräm typ. Sen gick jag till en liten loppis. Sen åkte vi till en båt som tog familjen +bilen till fårö. Där åkte vi till en liten strand som såg ut att vara utomlands. Där solade och badade vi hela dagen. Sen när vi kom hem så var jag med hundarna och kollade på mean girls. Nu ska jag kolla vidare på den. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men jag hoppas på att få träffa dom som vi är här meds nya kattunge. Alltså han är helt ny. Och kom hit idag . Men sen på kvällen ska dom vuxna på lyxrestu rang. Och vi barn får inte följa med så vi ska sova helt ensamma mitt ute på landet. Vi= jag, min lillebror, 2 tvillingar. Dom är lika gamla som jakob. Alltså 9-10. Nu måste jag sova. Godnatt !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0