30/4

Hejsan !
Idag är det torsdag..
Lite annorlund dag idag. Idag var det sovmorgon till 19:25 :D Vi började med svenska. Vi läste. Sen 5 min efter va det teknik. Vi skulle ta med fika och kolla på film :) Jag hade inte nå fika hemma, så jag skulle köpa efter svenskan. Så ja sprang till ett café bredvid skolan. Sen så hade ja jättebråttom. Så ja köpt en bulle och dricka. Ja hade bara en 500 lapp somja skulle betala me. Men dom hade ingen växel, så tjejen i kassan fick springa till videobutiken bredvid och växla där ? Det tog en stund. Men ja missade inte filmen. Det va Monsters inc ;P
Jag älskade den när jag var liten. Men det va jättelängesen ja såg den. Man visste typ vad som skulle hända hela tiden :P
Vi han inte kolla klart på den. Sen va det kemi. Vi gjorde nått konstigt med volym. Sen varre lunch, tacos.
Efter det så skulle vi gå ut på skolgården och sjunga massa låtar, stockalm i mitt , nu grönskar det eller vad den heter och några fler. Sen gick vi till klassrummet och fick mums-mums. Några typ tryckte upp dom i ansiktet hah..
Sen slutade vi :D
Det här är typ de sista inlägget för veckan. För imorgon så ska jag med laget till Trosa :)
Det ska bli jättekul. Kommer nog inte ha tillgång till nån dator..
Idag ska hela familjen till några kompisar och äta middag där och kolla på valborgsbrasan eller vad det nu heter :p
Ska packa tills imorgon då jag och laget åker tidigt på morgonen.
Sakna mig inte för mycket nu ;)
Hejdå, ses om några dagar !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0